Monday, April 16, 2012

SINBAD GROUP @ SMK JUNJONG 1999

SINBAD??! Siapa Sinbad? Kenapa dgn Sinbad? hehehe;p S.I.N.B.A.D tu nama gelaran untuk saya sejak d sekolah rendah lagi.Siapa yang gelarkan saya begitu??! Jurulatih Handball saya yang start gelar saya dgn gelaran itu~ Nak tau nape?? Sbb saya sering pakai "BADANA" d dahi seperti Sinbad ketika bermain Handball.Sejak itu semua member2 yg rapat dgn saya pun memanggil saya dgn gelaran itu sehinggalah saya memasuki alam sekolah menengah..

Saya memulakan alam sekolah menengah d SMK Junjong..sekolah itu agak jauh dari rumah saya tp d ssbkan sekolah itu berdekatan dgn tempat abah bertugas iaitu d SM Teknik Kulim jd saya pun perlu bersekolah d situ.

D sekolah itulah tertubuhnya "SINBAD GROUP" hehehe;p [bukan kumpulan org jahat ye cuma nakal skit je wink..wink..] SINBAD GROUP ni terdiri daripada Cik Conan a.k.a Ely , Cik Hercules a.k.a Syazana , Cik Tarzan a.k.a Nora dan Cik Robin Hood a.k.a Sheila [skrg ni dia dah jd pelakon n kami pun dah lama lost contact] =Sila rujuk pic mereka yg saya curi di Facebook masing2 kecuali Sheila sbb mmg dah xdapat d kesan dah manusia sorg di hehehe;p

Kenapa perlu d beri nama SINBAD GROUP?? maybe sbb antara semua saya yg paling glamer kot hahaha;p xdelah..saya pun xpasti nape kui..kui..kui..

Kami berkwn rapat sehinggalah ketika hendak memasuki tingkatan 2 saya terpaksa berpindah ke sekolah yg lain sob..sob..sob..(!.!)

Jadi terpaksalah saya meninggalkan SINBAD GROUP & Encik Lanun~ HUH!!! SIAPA ENCIK LANUN??! R.A.H.S.I.A hehehe;p

                                          "Inilah Encik Sinbad"
                "wlupun badan Ely kecil tetapi dia d beri watak Encik Conan"
             "Ini Syazana @ Kak Not d beri watak Hercules..amat cute dia skrg"
      "Cik Tarzan a.k.a Nora tetapi dia hanya menjerit sewaktu main Hockey saje ye"

Cik Robin Hood seperti yg saya maklumkan td "X DPT D KESAN"

p.s.= kami juga org kuat pasukan Hockey SMK Junjong OK hehehe;p

 XOXO..Lebiu

3 comments: