Wednesday, December 12, 2012

HARTA PERTAMA SAYA

Tanggal 26 September 2012 saya berjaya menghadiahkan diri saya sendiri sebuah motosikal b'nombor pendaftaran KDH 6X6X [hoye...hoye..hoye..]

Tetapi malangnya...pada 26 November 2012 genap "Encik Motor" berusia 2 bln,beliau tlh d'curi [sob..sob..sob..] Saya xsedih cuma agak t'kilan sbb xsempat belikan "fork lock" untuk beliau.Rakan-rakan mula m'jd penasihat xb'tauliah dgn menyatakan bahawa jika saya xkedekut utk beli "fork lock" perkara begini xkan t'jd TETAPI!!!! saya ttp nk menyalahkan salesman b'kenaan kerana jika dr awal dia bg free gift "fork lock" itu kpd saya maybe perkara begini dpt d elakkan hehehe;p [maaf Encik Salesman]

Bagi saya semua ini adalah dugaan utk saya..maybe saya t'lampau over excited kot hehehe;p xpelah..nk buat mcm mana kan~ 2 bln je jodoh saya dgn "Encik Motor".

Saya sedang mengumpul duit semula untuk dapatkan "HARTA SAYA YANG KEDUA" doakan saya yea (",)

Inilah "Encik Motor" kesygngan saya hehehehe;p [jgn t'tipu...gurau je]

XOXO..Lebiu

2 comments:

  1. Lu mmg dr dlu suka superbike kan Sinbad

    ReplyDelete
  2. Moto ko btul2 ilang ke ko tipu2 je Huda?

    ReplyDelete