Sunday, October 6, 2013

REUNION

Cewah..cewah..cewah..saya plak yg xcited nk b'citer sal reunion ni padahal saya xdpt join pun ngeh..ngeh..ngeh.. Kata Encik Suami tggula anak dah besar skit (dlm hati b'kata "bkn anak kita ni mmg dah besar ke?")

Okies!! kpd kengkawan 1st batch SMKTS yg nak join reunion ni blh la b'urusan dgn org kuat or perancang utama reunion ni iaitu Puan Bayati ( https://www.facebook.com/atie.ahmadkamal?fref=ts )
If ada yg dah join our WeChat group mesti dah tau kan tentang ni, so..apa lg join kan la diri anda!!
Puan Bayati b'sama Encik Suami t'cinta Encik Anot

Tempat pilihan reunion kali ini~ cantikkan?? Batu Ferringhi is a very accurate place utk reunion kali ni.Walaupun saya xdpt join tp saya ttp b'semangat n sgt teruja hik..hik..hik.. (tumpang happy u'll la ek)
Hurm..tgkla sbb dah over xcited sampai lupa nk kasi tarikh ngeh..ngeh..ngeh.. (ampun..ampun..)

Tarikh     :   26 October 2013 (bersamaan 21 Zulhijjah 1434)

Kpd yg b'minat nak join tu blh kasi duit mkn etc pd Puan Bayati sblm 15 October 2013 ok!! Klu x slh sorg RM20 but if anda takut nk b'urusan dgn Puan Bayati (Kak Yong kawasan hahaha) anda jg blh b'urusan dgn hamba2 Allah ini :-



Akhir kata dari saya "Have Fun U'll"

XOXO..Lebiu

2 comments:

  1. Hihihihi..gmbr ak pun de ni....lebiu so much...klu hg dpt join lg meriah beb...lma benor xjmpa hg.....hukhukhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpelah..InsyaAllah next year blh la join kot hik..hik..hik..

      Have Fun yea muaks..muaks..

      Delete